پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

۸۰

خواهش میکنم برام کامنت نذار...

میدونی که تایید نمیکنم... پس ممنون که حرفمو گوش میدی...

۷۹

۱:

   بنا نبود بنویسم؛

 اما 65 خاطره مانده در ارواق مرامرورکردند.

شصت و پنج ستاره خاکی که تنها مدالشان خاک تربتشان گشت و در انزوای خاک ستارگانی شدند پر فروغ در اسمان بی ستاره ما....

                          دلم گرفت و کاش بر نمیگشتم... 

 *- اخوی معراج شهدا کجاست؟

 *-- سه راه شهادت؛ تقاطع دنیا و بهشت؛بعد ازگذر خود گذشتگی.سمت خدا رو به تجلی   

                  *********

۲:

فالی زنیم به حافظ شیراز بی وضو

                           لختی برای دیدن رویت و گفتگو

فاش است جام نگاهم شکسته است

                           وقتی که باز مینگرم بر تو روبرو

صبر من و قصه دلدادگی و غم

                          اشک و تب و سوز و اه و..داغ او

 تنهاییم عجیب نیست زیرا که گشته ام

                          بازنده در قمار زندگی ؛ با... ابرو

چشمی به چشم اینه دوختم.. اخر است ......

                                       شبانه ها ابان ماه ۸۶

        **********

۳:

 دل و دماغ بودن ندارم... دل رفتن هم ندارم...اگه نمیام نه که نیستم. وقتی که نگاهم ابریه چطوری انتظار دارم که تو دستام گل در بیاد

        **********

۴:

معمولا سالروز تولد رو جشن میگیرن. این وبلاگ سالروز تولدش رو با انفاکتوس رد کرده...خدا به دومی رحم کنه...

        **********

۷۸

من و بارش ابر تنهاییم

 من و لحظه ی بی تراواییم

من و گم شدن در هیاهوی باد

        تو و رفتنت تا ابد یاد باد

من اینجا گرفتار و پا بسته ام

اسیر غمی ...

     * * * *

 کاش میشناختمت...

    روزی که میتوانستم...

       سوگند به همه اقاقیا که عطر گلواژه های نگاهت بر جا میماند و اندوه من نه در گفتن این واژگان که در رفتن توست.. هر چند نمیروی...اندوه مرا در خود شکسته و خورد کرده است و به احترام توست مینگارم...

       * * *

  در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن

       من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود....

      * * *

           مینگارم در این مکان تا جان در بدن دارم...

             انی که میدانم می ایی

                               ۱۳/۸/۸۶ گرگان.....

                                                    پویا

۷۷

حسرت همیشگی

        حرفهای ما هنوز ناتمام ...
         تا نگاه می‌کنی : 
                                 وقت رفتن است
         باز هم

            همان

                حکایت همیشگی !
         پیش از آن که با خبر شوی !
         لحظه عزیمت تو ناگزیر می‌شود
                 آی ...
              ای دریغ و حسرت همیشگی ! 
                          ناگهان
                                 چقدرزود 
 
                                    دیر می‌شود !

 

               * * *

                             وقت رفتن دوباره است

                             باور میکنی؟

                                  جمعه ابری ابانماه

                                          شمال