پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

۷۸

من و بارش ابر تنهاییم

 من و لحظه ی بی تراواییم

من و گم شدن در هیاهوی باد

        تو و رفتنت تا ابد یاد باد

من اینجا گرفتار و پا بسته ام

اسیر غمی ...

     * * * *

 کاش میشناختمت...

    روزی که میتوانستم...

       سوگند به همه اقاقیا که عطر گلواژه های نگاهت بر جا میماند و اندوه من نه در گفتن این واژگان که در رفتن توست.. هر چند نمیروی...اندوه مرا در خود شکسته و خورد کرده است و به احترام توست مینگارم...

       * * *

  در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن

       من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود....

      * * *

           مینگارم در این مکان تا جان در بدن دارم...

             انی که میدانم می ایی

                               ۱۳/۸/۸۶ گرگان.....

                                                    پویا

نظرات 2 + ارسال نظر
ایلیا یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:39 http://iliya.blogsky.com

میایی آرام آرام پایین
میایی و من چشم در انتظار آمدنت هستم که مثل همیشه قدر این دانه ها را بیشتر از پیش میدانم .شما دانه ی برفی هستی که در کنار هم گوله برفی میشوید و من آدم برفی ای را از سمبل روزهای برفیم درست خواهم کرد... پس تا هوای ما بس ناجوانمردانه سرد است بیا..منتظرم...(اگر لینکم کردی بگو منم بگذارم...)

محمدهادی یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:44 http://hadin.blogsky.com

عالی بودممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد