پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

دل تنگی

دلم تنگ شده 

برای سر انگشتانت 

و نوازشی که پوستم را قلقلک میداد 

ولبخند های رضایتمند من از این بودنت و بودنم... 

 

می 

اصول ۵ s ... اصل اول

seiri-sort 

ساماندهی 

(برای آنچه مرا به تو می رساند سامانی باید باشد و این سامان را مرتب و باب میل تو طراحی کرد) 

هدف: 

تشخیص ضروری از غیر ضروری و دور ریختن زواید 

(تمام غیر ضروری را با کمکت شناخته و زواید را به لطف عشق پاکت حذف می نماییم) 

روش: 

استفاده از بر چسب قرمز 

(به هر چه که مرا به تو نرساند برچسب خواهم زد  

 به هر چه مرا از تو دور نماید 

 به هر چه مرا بی تو بنمایاند 

 به هر چه رنگی تو نداشته باشد 

 به هر چه . . . .  

 

می 

دعا

دعا می کنم خوب باشی

دعا می کنم خوب خوب باشی خوبه من 

 

می

فقط عدد بگذار

 

به تعداد تمام  حروف نوشته شده

به تعداد تمام پلک زدن های ستارگان

به تعداد تمام  لحظه های ماندگار زمین

دوستت دارم 

می

حجم تنهایی ها

عید چیست؟

ایامی از سال که با سپری شدن آن در می یابیم باید چیزهایی را از نو ساخت در حالیکه دلهره ها  دلواپسی ها و دل نگرانی ها همچنان باقیست و محکمتر از همیشه به در می کوبد

چه می شد اگر روزگارم تو باشی

خزانم تو باشی  بهارم تو باشی

 خدا خواست اینقدر تنها نباشم 

گل باغ بی برگ و بارم تو باشی 

 شنیدم که می آید از سمت باران 

بهاری که امیدوارم تو باشی

 فقط یک هوس دارم اینکه همیشه 

به هر جا که پا می گذارم تو باشی 

 صدا کن که در حجم این بی کسی ها 

کنار تو باشم کنارم تو باشی

می

کمک کن

دوست ندارم مثل پارسال درگیر سر درگمی بعد از عیدانه های نداشته ام بشوم... 

بگذار عیدی هایم را از دامانت بچینم مهربانم 

بگذار سبزینگی گلستان دامنت که می افشانیش سبزه زار لحظه هایم باشد... 

می...دلتنگی

دلم به کلامی خوش است که پاسخش واجب است: 

 

 

سلام 

سلام ماه منیر 

تمام تابش خود  

به من ببخش و مرا 

ز وامداری خویش‌  هرگز مگیر 

 

می