پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

یاد

 

یادت هست؟ 

اولین بار که جناغ شکستیم؟ 

        امدم زرنگی کنم 

                      شرط را ببرم 

دلم را به تو دادم 

                    تا بگویمت:  

                              یادم تو را فراموش 

                                         رفته بودی...  

 

می 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
() دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:00

می....
ناراحتم از ناراحتیه تو... نمیدونم از کدوم کارم اینقد دلخوری که اینجوری شدی...اینکه حتی نمیخوای درس بخونی...
نمیدونم چرا این بغض لعنتی امروز هوس نشتی کرده... ببخش...

وقتی داری پوست میندازی درد داره
خیلی زیاد
دارم تحمل میکنم
اما امانمو میبره
امانمو میگیره
سکوت میکنم
سکوت میکنمو درد میکشم
بازم بگم؟

() دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58

پس از من هم نپرس چرا همینجور چیکه میکنم...
می...

می پرسم
چون نگرانتم

() دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:14

من هم نگران توام... هی میپرسم و هی ...
می

بخواهی نخواهی پوست میندازم
شکل جدیدمو نمیدونم چه طوره
ولی این رویه تغییر حتما انجام میشه
حتما حتما حتما
از مهر من به تو کاسته نخواهد شد
شاید از دیدارها و یا . . .
نمیدانم
می

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد