پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

اگر بیایی هستم  

                  و گر نیایی 

                                نیستم

چه زیباست

               بود و نبودم  

                           به  آمدن و نیامدنت  

                                                         وابسته  

 و من به تو دلبسته

       چون سایه به خورشید 

                                من به خورشیدت 

می

نظرات 3 + ارسال نظر
() سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:24

بودن من هم با بودن تو معنا دارد...

همیشه یکی معلول است و دیگری علت
من معلول علت العللی هستم که باور هستیم را ساخت
م... ی

() پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:34

سلام
سک سک...

...
م
ی

() پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:35

یکی علت دیگری
دیگری علت یکی...

وقتی تو علت العلل باشی من کی باشم؟
می

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد