پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

سالروز میلاد

عطر اقاقیا از کوچه های خاطرات که پیچید تو را برایم ارمغان اورد و یاد ایام دیرین... 

 پگاه سومین سال وبلاگت مبارک باد 

        امروز فلق ابری است..اما دلت را افتابی میخواهم... 

                                           می...

نظرات 6 + ارسال نظر
oo پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 http://oo.blogsky.com

تفلد ... تفلد ... تفلدت مبالک !!

به یمن توست تولد ها..
به یمن توست تداعی شدن ها
به... می

() جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:08

رفیق نه،خود رفاقتی تو...تولدت هزار هزار بار مبارک!

در تمام این سالها من گم بودم و تو چراغ راه
با هر نشانی که میرفتم به تو میرسیدم...

() جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:10

کاش وقتی میای به من هم میگفتی
کاش حالا که هستم میومدی
میبینی اومدم ولی تو نیستی
مثل همه ِ اون وقتایی مه میومدم، مینوشتم ولی تو برای یکی دیگه میرفتی مینوشتی
کاش لبه تیز این دل شکسته اینقد تیز نبود و اینقد تلخ نبودم...


لبه تیز دلت را خریدارم...به قیمت پویایه دل تنگ
می فروشیش؟

() دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:12

هیچ پیچیدگی در این کار نیست

تویی که می پیچی در من؛

نفس شمعدانی ها را به سر انگشتانم؛

رویایی اقاقیا را به تاب گیسوانم؛

وبند بند وجودت را به پایم

این شبها و روزها از خدا میخواهم که بند بند وجودم را پیوند دهد به ذره ذره گرد دامنت

() شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:41

آبان ماهِ توست، ماهِِ تمامِ دل‌تنگی‌های من ...

آبان ماه ماست.. ماه بدر کامل من و تو
و
حقیقت عاشق پیشگیه ما...

() چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 15:21

آبان ماهِ توست، ماهِِ تمامِ دل‌تنگی‌های من ...

آبان را با تو دوست دارم
بی تو آبانی ندارم
میخواهی باور کن یا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد