پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

بدون شماره

 

تا حضوری سبز و صمیمی بدرود

نظرات 7 + ارسال نظر
نیاز پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 19:18

کجا به سلامتی؟؟
حضورتون مایه دلگرمی بود!

ممنون. لطف دارین

() پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 21:46

بازم بی خبر...

خبر امد خبری در راه است....
سر خوش ان دل که از ان اگاه است...

آدمک باران چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 http://adamakebaran.blogsky.com

در پناه او ...

در پناه حق
یا علی مدد

مرجان جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:06 http://anemone.blogsky.com

سلام پویا جون

منتظره حضوره صمیمیو دلگرم کننده ات هستیم

ولادت امیر مومنان رو به همه مردای دنیا ، از جمله تو دوسته خوبم تبریک میگم

همیشه موفق باشی

ولادت مولا بر شما هم مبارک

() پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:52

می‌تراود مهتاب
می درخشد شبتاب
نیست یکدم که شکند خواب به چشم کس و لیک
غم این خفته چند
خوای در چشم ترم می شکند.

نگران با من استاده سحر
صبح می خواهد از من
کز مبارک دم او آورم این قوم به جان باخته را بلکه خبر
در جگر لیکن خاری
از ره این سفرم می شکند.

...

می تراود
مهتاب
از نگاه یاران

() شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:51

من یه مسافر
تو یه سفر
به چهار راه که میرسیم
من می ایستم
تو ادامه میدهی
نمیدانم رفتنت مرا برد
یا مسافر بودنم مرا راند
میدانم که من به سفر رفتم
زیر گوشم زمزمه کردی
و گفتی پشت هر پیچ و هر خمت
راهی دیگرست
و سفری دیگر
و هر مویت داستان رفتنی را رشته است
من، شاید یک مسافر
تو، اما یک سفر
من میرفتم تا به تو برسم
نمیدانستم
رسیدنم پایان سفر است
و نمیدانستم
تو با منی اگر با هم میرفتیم
از تو گذشتم و به سفر رفتم
سالها گذشت تا دانستم
سفرم سال هاست که ناتمام پایان یافته
راه غریب
سفر ناتمام
من گم
تو دور
من یه مسافر
تو یک سفر.

مسافر بودن
زمزمه کوچ است
و
کوچ
اخر زندگی...
قشلاق دیگر
انکه به ییلاق کوچ نکرده بود
تنها استخوانی در گوشه بیابان است....

() شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:51

نمیدونم میای اینجا یا ولی من میام هرچند دیگه شبانه ای برام نداری...

شبانه ها هست.
حسش نیست....
... میاد خودش. یه کم مهلت میخواد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد