پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

۶۲

یه مدت نبودم و قرار شد که وقتی اومدم یه قرار با تو بذارم.. این بابا نانسی عجرم قرارمون رو به هم زد. یه سر تو ارشیو که رفتم روز شمار نبودن رو ورق زدم که با اونی که قبلش بود یه پل بزنم از خودت تا ...

27 خرداد:

روی گوشی من هم مدتهاست که پی ام و میس کال نیست. گویا به خواب شیرین فرهاد رفته باشد...

دیوانه ترین کارها در دل ادمها شکل میگیرد نشانه بد غیر از من هم دیده ای؟

28 خرداد:

مثل هر شب سکوت نیست. پشت سکوت این زمان حرفهایی هست که به اینده تعلق دارد و تنها گذشت زمان قادر به درک ان است.

تمام روشهای تو را اموزش دیده ام و نیک میدانم که چگونه می اندیشی...مگر نه انکه نزدیکتر از من به من هستی؟ زمان را فراموش نکرده ام و مکان را...

سکوت تو را می پذیرم و دیگر سکوت میکنم... نه به تایید حرفهایت بلکه به خاطر انکه توان من در سکوت و سوختن بیش از اینهاست...

معنای سکوت قبل هم بوده است بی انکه کسی نجوای مرا شنیده باشد....

30 خرداد:

حرف رفتن نه برای تو که برای من است. از خودم سالهاست بریده ام. اگر بریدن از تو باشد روبرویت می ایستم و میگویمت نباش. فکر میکردم در این فشار روحی مرهمی هستی...نه انکه اتشی بر زخمیکه رسیده است.. خیالت راحت باشه که انهایی هم که فکرشون رو نمیکنی این وبلاگ رو میخونن. پس مهم نیست که بعدش چی پیش می اد.

31 خرداد:

بدون شرح مانده ام. برایم شرحی بنویس.. کوتاه.. بلند...با معنا و یا بی معنا....

1 تیر ماه:

این روزها هیچ نشانه ای خوب نیست... پرواز و یا حتی نشانه ای از دختر خورشید...سقوط معنای سنگفرش اسفالت ذهن است که نقشی سرخ بر پیشانی اندیشه ام میزند و سرگیجه ای مدام را برایم به ارمغان می اورد....

2 تیر ماه:

یه مدت نبودم و قرار شد که وقتی اومدم یه قرار با تو بذارم.. این بابا نانسی عجرم قرارمون رو به هم زد. یه سر تو ارشیو که رفتم روز شمار نبودن رو ورق زدم که با اونی که قبلش بود یه پل بزنم از خودت تا ...

27 خرداد:

روی گوشی من هم مدتهاست که پی ام و میس کال نیست. گویا به خواب شیرین فرهاد رفته باشد...

دیوانه ترین کارها در دل ادمها شکل میگیرد نشانه بد غیر از من هم دیده ای؟

28 خرداد:

مثل هر شب سکوت نیست. پشت سکوت این زمان حرفهایی هست که به اینده تعلق دارد و تنها گذشت زمان قادر به درک ان است.

تمام روشهای تو را اموزش دیده ام و نیک میدانم که چگونه می اندیشی...مگر نه انکه نزدیکتر از من به من هستی؟ زمان را فراموش نکرده ام و مکان را...

سکوت تو را می پذیرم و دیگر سکوت میکنم... نه به تایید حرفهایت بلکه به خاطر انکه توان من در سکوت و سوختن بیش از اینهاست...

معنای سکوت قبل هم بوده است بی انکه کسی نجوای مرا شنیده باشد....

30 خرداد:

حرف رفتن نه برای تو که برای من است. از خودم سالهاست بریده ام. اگر بریدن از تو باشد روبرویت می ایستم و میگویمت نباش. فکر میکردم در این فشار روحی مرهمی هستی...نه انکه اتشی بر زخمیکه رسیده است.. خیالت راحت باشه که انهایی هم که فکرشون رو نمیکنی این وبلاگ رو میخونن. پس مهم نیست که بعدش چی پیش می اد.

31 خرداد:

بدون شرح مانده ام. برایم شرحی بنویس.. کوتاه.. بلند...با معنا و یا بی معنا....

1 تیر ماه:

این روزها هیچ نشانه ای خوب نیست... پرواز و یا حتی نشانه ای از دختر خورشید...سقوط معنای سنگفرش اسفالت ذهن است که نقشی سرخ بر پیشانی اندیشه ام میزند و سرگیجه ای مدام را برایم به ارمغان می اورد....

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:50

ایییییییییییییییییییییییییی بابا
بابا من چرا این و همه جا میبینم؟
عزیز من این سایت رسمی نانسی نیست!!
سایت رسمیش اینه:
http://nancyajramonline.com/

توی قسمت خبرهای این سایت از ایرانیا به خاطر اون سایت معذرت خواهی کرده.
این و از همون سایت واست پیست میکنم:

18/06/2007
Notice to all Nancys fans:

Nancy Ajram only official website is: "www.nancyajramonline.com".

We knew that some other websites are trying to send bad messages to the fans using Nancys name.

So please do not believe what they say They are lying and sending bad messages pretending to be Nancy.

We have nothing to do with these website. We are very sorry about what happened, and we apologize from all the Iranian fans that we truly respect.

Nancy is very sad because of what happened. She said that she respects and she loves all the fans from the whole world. She said that she has a lot of Iranian fans, and that she loves and respect them as well.

We will do our best to prevent this from happening again.

We recommend all the fans to visit this website: "www.nancyajramonline.com" for any information regarding Nancy Ajram.



Thanks for your understanding, and sorry for any inconvenience.



Nancy Ajram Management

سلام.
ممنون که راهنمایی کردی.
کاش ادرستو میذاشتی...

نیاز شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 21:02 http://www.aiw.blgfa.com

سلام عرض میکنم.....ادرس وبلاگم رو اگه ممکنه عوض کنید!
اسباب کشی کردم!
یا علی

چشم. حتما..

محیا سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 http://mahighermez72.blogfa.com

سلام،ممنون که سر زدین،عکاسی می کنم اما عکسی تو وبلاگ نبود،یه عکس گذاشتم...خواستید بیاین و ببینید...
موفق باشید...

عکساتونو دیدم. موفق باشین...
حیف که سواد بصری من کمه

نیاز سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 http://aiw.blogfa.com/

سلام...خوشحال میشم یه این سوال ذهنم تو وبلاگم جواب بدید...فکر میکنم شما بتونید قانعم کنید.متشکرم!

بله. حتما انجام میدم.

پسرخاله سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 http://pesarkhaleh.blogsky.com

سلام پویا .. پسرخاله خیلی وقته خودش نیست .. از وقتی از خودش ناراضیه داره تلاش می کنه که برگرده به اصل وجودیش .. یه ضمیر پاک پاک ..

*چون قایق شکسته ز توفانم
ساحل مرا به خویش نمی خواند
امواج می خروشند
امواج سهمگین
آیا کدام موج
اینک مرا چو طعمه به گرداب می دهد ؟
گرداب می ربایدم از اوج موجها
در کام خود گرفته مرا تاب می دهد
فریاد می کشم
آیا کدام دست
برپای این نهنگ گران بند می زند ؟
ساحل مرا به وحشت گرداب دیده است
لبخند می زند

سلام.
خوشحالم که هستین و این بودن راز وجودیه...
شاد زی

مونا چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 http://www.mona1361.blogfa.com/

سلام پویا بابا گور پدر نانسی و هفت جد وآبادش اون دیگه کیه جونوره؟؟؟با اون صورت اش که هیچی اش مال خودش نیست
وبلاگت جالبه موفق باشی بهم سر بزن

خوب اینم یه نظریه...
من که تاییدش نکردم...

() پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 19:25

هنوزم وقت نکردی...
برای هر خطی که نوشتی حرف دارم...

در خدمتم....

محیا شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 http://mahighermez72.blogfa.com

ممنون...نظر لطفتونه...
من هنوز تا انتخاب رشته م خیلی مونده...امسال تازه می رم سوم .راهنمایی البته...
شاد باشید...
:)
خدانگهدار...

[ بدون نام ] شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 22:16

تاییده؟

ok

() دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:20

بالاخره آدرس این بابا رو گرفتی؟
یکی نیست به من یگه آخه بتو چه.اینهمه غیر مستقیم میگن چرا حرف گوش نمیدی.باید حتماً ب...
...

خوب اره دیگه...
یکی هم ما رو تحویل میگیره تو داری به هم میزنی...؟ چشمک

آدمک باران دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:55 http://adamakebaran.blogsky.com

رسیدن به خیر!!!

ممنون. لطف دارین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد