پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

۵۴

 

قال هذا من فضل ربی
لیبلونی أشکر ام اکفر
و من شکر فانما یشکر لنفسه...

                                    * *  * * * * * * *

 دلم هوای روزهای وصل دارد و  عطر حول حالنا ......

تنها من هستم که میدانم برای چه رفتی و چه کردی و چه.....

سالهاست که در جستجویت فراتر از تصور را هم پیموده ام...

من و گمنامی تو  و بار عظیم بودن و دم نزدن.....

سرشار از زخم سکوتم.....

 این روزها ارتحال امام   ره است و خوشا به حالت که نبودی.... و سوختیم و ساختیم...سال ۶۸  سال سختی بود و هیچگاه ان کانتینر خوشبخت را از یاد نخواهم برد... شمعهای مصلای امام را و بهشت زهرا را....

خوشا به حالت که .....

                                **************

       

      انی مهاجر الی ربی...

                مصداق رویش و هجرت توست....

نظرات 8 + ارسال نظر
مشکی سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 http://rahe-noor.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،
از پیشنهاد بسیار خوبتا متشکرم. سعی می‌کنم از این به بعد اینکار رو انجام بدم.

نیاز سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:00

وای چقذه من تورو نمیشناسم!!...با هر اپ یه بار دیگه میفهمم که باید بیشتر دقت کنم!
دوستان جدید مبارک....!!

اونقدا هم ناشناس نیستم.
اما زمان شناختن هر فرد کمی متفاوته...
همچنین هر کسی چهرهای گوناگون داره
...
ممنون. همه بودن. ادد نشده بودن.

مصطفی سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:04 http://mositak.blogsky.com

کسی هست که عاشقانه تو را می نگرد و منتظر توست. ...

رسول تائب چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 http://fatholmobin.blogsky.com

سلام
خدا قوت

سلام اقا. صفحه شما باز نمیشه... هر چه تلاش کردم بی نتیجه بود. امید وارم رفع اشکال بشه....

آدمک باران چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:28 http://adamakebaran.blogsky.com

به بازی دعوتتون کردم؛ خوشحال میشم دعوتم را قبول کنید.

ممنون.
حتما شرکت میکنم

() چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:45

خوشا به حالش که نیست...
خوشا به حالش که رفت...
میدونی،من همیشه وقتی از گلی خوشم میاد خشکش میکنم چون فکر میکنم اون گل همیشه همینطوری برام میمونه ولی اگه اینکارو نمیکردم بعد از یه مدت می‌پژمرد.
شاید بیرحمانه باشه ولی ....
یه وقتایی فکر میکنم اونایی که رفتن هم خوبیاشون ابدی شده و هیچ چیز نمیتونه خدشه ای به اونا وارد کنه.
شاید اشتباه میکنم...

شاید. اما من نتونستم کسی رو لای کتاب نگه دارم.

نیاز پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:58

میشه دعوتمو به بازی قبول کنی؟؟

ممنون که دعوت کردین. بله...

مرجان پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:23 http://anemone.blogsky.com

من اون روزا یازده سالم بیشتر نبود ........ روزای عجیبی بود برام

روزای عجیبی برای همه بود. جریان سازی اجتماعی به سمتی بود که امام اسوه و قابل ستایش دوست و دشمن بود. مثه اون که بتونه یه رهبر برای صد سال انقلاب باشه در جایی یافت نمیشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد