پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

۴۹

دلم میخواد برم سفر

این روزا چه خبره ....اون از روز دانشجو و اون از ستاد اشتغال استان و شهرستان و اینم از تجلیل از نخبگان سیستماداری ...چه خبره ...ااوووووه ه ه ه ه

ما که نفهمیدیم چه کاره ایم...دارم خودمو تحویل میگیرما... شدید...

اما واقعا بعد از امروز کار من بیشتر میشه و فکر نمیکنم ساعت  هفت  هشت هم خونه برسم.

یه برنامه ریزی مناسب لازم است...

 

نظرات 6 + ارسال نظر
someone چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 20:43 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

امیدوارم توی کارت موفق باشی ...
اما هیچ وقت نگذار کار همه وجودت را بگیره ....

ممنون از راهنماییت...

() چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 20:55

نگفتی برام امروز چی شد؟ازت تجلیل شد؟
شما استادی...شما نخبه ای...شما عزیزی...

راستش بله ...
سه نفر از کار شناسای اداره رو ستاد اشتغال و ... منتخب دونستن و تشوبق شدن...
البته اونا استادای من بودن و من جزو اونا و دستیارشون بودم و هستم.
مهم اینه که هستم..
ممنون که به من سر میزنی.
از وبلاگت چه خبر؟

() پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:02

از کدوم وبلاگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تبریک....

نیدونم...
از همونی که برام نگفتی...

() پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 17:53

من چیز نگفته ای ندارم...

حتی کمی؟...

نیاز پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 20:39 http://anthill.blogsky.com/

سلام دوست عزیز....
اول از همه ممنونم که بهم سر زدی و کامنتای به اون خوبی گذاشتی....
دوم اینکه من خیلی کم دچار این حالت میشم....
سوم اینکه به محض اینکه بهتر شدم جواب کامنتتو خواهم داد...
چهارم اینکه خوشحالم کردی اومدی.....
پنجم اینکه به محض ری استارت شدن روحیه ام از مزاحمین همیشگی اینجا خواهم بود....
شاد باشی و سربلند...

سلام دوست خوب.
همیشه شاد باشی و خندان.
در خدمت شما هستم.

شقایق جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 20:25 http://shaghayegh1tanha.blogsky.com

سلام ممنون که بهم سر زدی . نمی دونم چرا ولی فقط بلگ اسکایی ها بهم سر نی زنن . من آپ م خوشحال می شم بهم سر بزنی

سلام. حتما بهت سر میزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد