پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

۴۷

خوب اینم یه روز دیگه از روزای قشنگه زندگی که ادم میتونه همکلاسیهاشو ببینه.

از اینکه همکلاسیهام با من یه وقتی فقط چند سال فاصله داشتن و الان بیش از یک دهه فقط میتونم بگم که کمی بزرگتر و پخته تر شدم. هنوز هم همکلاسیهامو دوست دارم....

با اینکه با بعضی هاشون فقط یه ترم درس دارم. اما تقریبا همه رو به اسم کوچیک و شهرشون میشناسم.شاید یه روز همکلاسیهامو تو شهرای دیگه ببینم و از اینکه همکلاسیهام الان مشغول کار هستن و خونواده تشکیل دادن خوشحال بشم. 

امروز اداره پر از شادی بود و همه اومده بودن و همکارام از اینکه بچه ها میان و میرن تعجب کرده بودن....خوب اینم از مزایای دانشگاه و این روز خوبه....

خوبه که امروز هست تا بعضیها رو ببینم......

      اما. روز همه  همکلاسیهام که روبروم می ایستادن و عشق رو بهمون یاد میدادن تبریک میگم. روز همه استادام مبارک...

     راستش همیشه دانشجوهامو دوست دارم... و به خوبیشون ایمان دارم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ساحل جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 13:25 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
پس شما استاد هستین؟
هر چند دیر شده اما روزتون مبارک!
منم به روزم:
لبخند امام یا قهر امام؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد