پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

۴۲

رسیدم.

  همین.

 اغاز سفر ی دگر  از درون تا....

 خدا کنه اشتباه نکنم. نمیخام خراب کنم اما بعضی چیزا جاشون عوض میشه. سال قبل سال تغییر بود و به همین خاطر این وبلاگ متولد شد.....( در کنار چند وبلاگ و فتو بلاگ دیگه) .

امسال نه به همان شدت که بوده اما با تغییرات معیاری روبرو هستم. خدا کنه موفق باشم.

 برای خودم و تو مینویسم. امشب.... قول میدم...

نظرات 6 + ارسال نظر
() چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:46

پس چرا ننوشتی؟
آدرس بقیه وبلاگاتو به من نمیدی؟؟؟؟؟؟؟

کدوم بقیه وبلاگ...
همه اش همینه.......... با یه کم دیگه...خوب شد..

() چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:42

زیارت قبول

ایشاللا با شما بریم کربلا....

() پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:46

با یکم دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای ی ی ی که نوشتی یعنی چه؟
دلم برات تنگ شده (.) همینقدی که تو پرانتز هست.
پرانتز های بسته بوی نفت میدن و دردسر...و.....مگه نه؟

() پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:54

ای یعنی با یکم دیگه یعنی چی؟
شما بهتر میدونین چی دردسر داره...

یعنی سه چهار تا وبلگ و سه چهار تا فتو بلاگ... و تازه صف نونوایی هم هست....

() جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:49

...

خداییش اف برات نمیمونه؟ ایندفه نامه پست میکنم...

() یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 00:34

مرا ای گنج پنهان‌ام، چرا بیگانه می‌خواهی؟

ترا ای اشنای نهان
جاری رگهای عاطفه جستمت
زان پس
همیشه جاری شدی....
درون کالبد کاغذی من....



می

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد