پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

40

چله نشینی با بهار اغاز گشت و سرشار از هوای تازه است. بهار مبارک.

اعتراف میکنم بهاز زیباست... اما پاییز زیباتر است...باور کن....

پس چه چیز را تایید کنم؟ به من خبر ی یا ....اعتراف کنم؟

من و خورشید بارها ترا در استانه عبو ر از سپیده استقبال کرده ایم. هنوز به باور خورشید و باور خود ایمان دارم. این ایمان قلبی ستاره است.

می

نظرات 2 + ارسال نظر
() دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:38

تو دلتو کجا جا گذاشتی؟

بهت بگم؟
سالهاست دنبالش میگردم...
نمیدونم..

() یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:04

از اینهمه فاصله بیزارم
از اینهمه دلتنگی بدم میاد
از اینهمه دلبستگی حالم بد میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد