پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

۳۹

  خدایا:

در استان روزی نکو و ایامی دلپذیر بنده عاصی و گنهکارت تنها ترا میطلبد و میجوید.

  خدایا:

مرا وسیله "صلح و آشتی" خود قرار ده ؛
تا آنجا که "نفرت" است , حامل "عشق"
جائی که "خطاکاری و بدی" است , حامل "گذشت
"
جائی که"نفاق" است , حامل "یکرنگی
"
جائی که "نادرستی" است , حامل "درستی
"
جائی که "شک" است , حامل "یقین
"
جائی که "نا امیدی" است , حامل "امید
"
جائی که "تاریکی" است , حامل "نور
"
و در جائی که "غم" است , حامل "شادی" باشم

,
پروردگارا !
کمکم کن ؛ تا بجای "تسلی خواهی" , "تسلی" دهم ,
بجای "درک شدن" , "درک" کنم,

                                       ***********

 شروع لحظه شیدایی تغزل است و سفر با تو

              و انتظار عبور از شب و در حضور و گذر با تو

 در اسمان پر  از  ابرهای  باران  زا

             و چشمهای بهاری و چتر تر با تو

 شروع لحظه اتش غبار غیرت و ماندن

             تولد در تلخی و کویر  و  گذر  با  تو

 خودم غربیه و شهرم پر از نگاه بیگانه

             ترانه  افتاب  اقاقی  دلم و سر  با تو

 کنار خامش من تا نشسته ای گفتم

             هزار  اینه  خندید  در  سفر  با  تو

 کنار عشق تو بودن و دست در دست بهار

             سفیر صاعقه و غم شریک این خطر با تو

 شروع لحظه اغاز لحن رنگین شد

             به اعتراف شقایق به اعتراف سفر با تو.

                                               اعتراف ۸۶.۱.۱

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد