پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

۱۶

همیشه گفتم نبودن کار ادمای بی جربزه  و ترسو است...

دیروز سر کلاس نا نداشتم و سوتی دادم....اونم چند تا...

خودم میدونستم و یکی از بر و بچ فهمید...(میدونی که کی بود؟) در هر حال کلاس تموم شد.منم بعد از کلاس از حال رفتم....

مگه این دانشجو ها حالی برای ادم میذارن؟ به خدا که... اونم من که ضعیف و نحیفم...

زاستی به این باور رسیدم که نبودن هم جرات میخواد... مبخام بپرم...کی پای پریدنه؟اگه اومدیم و نبودیم.. پای خودش..

***

فاصله را

با عشق اندازه گیری کن

   تا تنها

         من باشم و تو

                          تا فاصله ای نباشد

                  تنها

                      تو باشی...

 

                                      مجموعه شبانه ها ۱۳۸۵

    *****

 

              در خاطرم

                       ترنم لحظه هاست  

                              و عشق فروتنانه بیدی

                         که در پای تو سر فرود اورد

                                         و فروتنی عشقی

                                           که سر بر پای تو نهاد...

           

                        لحظه ها عطر خاطره دارند....

( به یاد دختر خورشید که در مردمکانت چشم میگشود) ۸۵

                 

نظرات 6 + ارسال نظر
شباهنگ یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 19:49 http://www.shabahang.blogsky.com

استاد جانم !
سخت نگیر بدون سوتی دنیا نمیگذره !

ممنون.
اما سوتی برای خودم خیلی سخته.
شما لطف دارین

() یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:19


یک

فاصله را تو یادم دادی
وقتی با لبخند
دور شدی از من
عکاس بهتر از ما فاصله را می‌فهمید
تو در عکس نیستی
فاصله یعنی تو

دو

اما... اگر... شاید
اما گناه من نبود
اگر تو را برای من ننوشتند
شاید من اشتباه کردم
اما اگر شاید نبود
حتما گناه من نبود
تو را با فاصله برای من نوشتند

یادم دادی بگم بلد نیستم
اما خوب بلدی
شعرات زیبا هستن..

گیلاسی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:26

شما استادی؟
نه دیگه دو تا شاگرد مث من باشن خوب حق دارید خسته بشید!
اون مطلب واقعیه ! زندگی خودمه....
شعر زیبا زیبا

هدایی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 00:31 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

خیلی شاعرانه مینویسی :) خوشالم برگشتی

() دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 19:18

اینجا هم که سوتی دادی...
چند تا غلط املایی داری ...

() سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:33

شاعر این شعر آقای فریاد شیری هست...
شما بلدی .خیلی خوب بلدی...

ممنون که فرمودین.
اگه شعر خودتون بود چه ماه بود.....تو اسمون ادبی شما زیبا تر میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد