پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

۷=۱/۶

حالا توپ تو زمین منه و من بازنده...

حوصله ندارم... یه کم بیشتر از همیشه بیتابی میکنه... به خدا فراموش میکنم و خودم میدونم که چی میشه...با یه اس ام اس یا یه تل اگه همه چی درست میشد الان من تو بهشت بودم..با خئا هم دیگه نمیشه با این چیزا گپ زد...

این روزا همه چی تعطیل.... بیخیال رد میشم... دروغ میگم..(پینوکیو شدم) همش فکر میکنم...لعنتی اصلا بعضی چیزا یادم نمیره... نه به خاطر تو یا من. بلکه به خاطر اینکه با بعضی خاطرات گره خورده است.. دلم هوای کربلا که میکنه..اونم دیگه بیخیال شدم...لعنت به من. با همه مخلفات....

اگه چیلاتی نبود.. اگه ...

اگه نبودی بهتر نمیشه.. شاید فقط یادم بره.. فقط همین......

   * * *

پی نوشت:اگه اینا رو پاک کردم شاکی نشین..همینه دیگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد