پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

یکی میاد

 نوشته های زندگی گاه جاشونو  بر عکس میکنه و اونوقت برای چیزایی که چند سال پیش سرودی باید جواب داشته باشی...دیروز عصر وقت بیدار شدنم آرزو کردم کاش بیدار نمی شدم 

*** 

یکی میاد تو زندگیت که تو اونو دوسش داری

                              برای دیدن عزیز لحظه ها رو میشماری

یکی میاد عمیق و ناب مثه یه چشمه جاریه

                              دلت میخاد خواب باشی وسرتورو شونه اش بذاری

یکی  از  اینه  میاد زلال  و  ناب  و  بی ریا

                               گیسو تو شونه میزنه وقتی که خواب وبیداری

دست نوازش  دلش . مهر سکوت رو لبت

                                قصه  میگه  برای  تو . تو  لحظه های  اخری

خواب بنفشه خواب یاس سوسن ونسترن میاد

                                 اروم وبی صدا بخواب نکنه بخای به خواب نری

خواب سپید خواب سیاه خوابای رنگی ببینی

                                 یکی میاد تو کوچه ها. برای عشق. جایی نری

میخای که ساکتم کنی؟ولی خرابت میکنم

                                 لوت میدم و بهش میگم.که تو اونو دوسش داری

 

نظرات 2 + ارسال نظر
() سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40

یکی میاد تو زندگیت...

آمده...سالهاست آمده
من احساس اینو دارم که قابل نیستم
پوست اندازی درد داره
درد شدیدی داره
می

() سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:29

آره...درد داره
می

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد