پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

یه وقتایی فک میکنم تو گذر دلم یه جایی تو خاکا افتاده
تو عبور بی هوا از یه کوچه گذری
حالا زیر پای این و اونه!!!!!!
شده مایه کار شون نوک کفش رهگذرا
شده بازیچه خاکای کف کوچه
شده همبازی بیمایه ترین چیزای آدما که وقتی نمیخوانشون میندازنشون کف پیاده رو و کوچه ها
حتی زحمت به خودشون نمیدن تو سطل آشغال بندازن
دل من جایی نیست
دل من کجاست؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
() دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:27

مگه اینکه من کوچه و گذر باشم... اون هم خاکی پاکی...

تو تاج سری
اگه سر من قابل جای پای تو باشه

() دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:29

می... امروز میری سفر... دلم تنگتر میشه...

دل تنگی ها فراوان
جایت خالی
می

() سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:32

سلام.صبحت به شادی. دیشب همش تو خوابم بودی...
می

سلام مهربونم
مگه میشه من خوابتو نبینم ؟

() چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:26

می... سلام. صبح بخیر... ضد آفتاب یادت نره...

مگه کسی به دریا رسید؟
تشنه لب بر لب دریا جان دادن یعنی همین جااااااااااا
می

() شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:20

می.. سلام..صبح شنبه ات بخیر...

زود آمدیا
یا
من دیر آمدم
می

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد