پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

دلم

دلم واست تنگ شده 

 واسه نوازشهات تو این لحظه ها که می دونی دلگیرم  

واسه بوسه هات 

واسه آغوشت 

واسه . . .  

دلم خیلی واست تنگ تر میشه

نظرات 12 + ارسال نظر
() شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:07

دلم خیلی واست تنگ تر میشه
...
نیستی.. گریه

می
بودم بخدا
از همون ساعت اول سال جدید...
با تو
برای تو
...

() یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:52

سلام.صبحت بخیر جان دل...
دوست دارم شاد باشی ولی توی پیامهات غم هست و این دلمو ...
می

مهربان
هنوز هم غم هست اما نمیدانم چجوری بگم

() دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:26

می... صبحت بخیر.امروز هفت روز از اول سال گذشت...

بگو هفت سال از عمر پویات کم شد
آبادان و هزار خواب که دیدم و تحقق نیافت
هزار بوسه در خواب و ...

() سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:34

می.. سلام نازنینم... صبحت بخیر... میدونم خوابی...حتماْ خواب منو داری میبینی ch

غیر از این فکر میکنی؟
جاهایی که تو خرمشهر و آبادان با هم بودیم رو تک تک تا اونجایی که یادم بود رفتم
می

() چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:40

می... یه روز بارانی و نیستی...
دلم میخواد خوب و شاد باشی ولی میگی که نیستی...

آبادان باران آمد
صبح هفتم
جات خالی
اهواز هم ابریه
ایران گویا بارانیه در این سفر من
می

() پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:49

می... سلام.صبحت به شادی...
دیشب همش خوابتو دیدم... میدونم یه چیزهایی هست که بهم نمیگی و مثلا گذاشتی که بیای اینجا و بگی و این عصبیم میکنه...

این عادت بد منو فراموش کن و بذار بیام تا برات بگم
می

() پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:49

ببخش ولی بدون چیزی که ازش گذشته باشه دیگه برام مهم نیست...

واقعا؟
حتی می های من؟
حتی . . . . .
می

() شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:37

می.. سلام. امروز ۱۲ فروردینه. اومدم که سلام کنم بهت...
مواظب خودت باش...

آغاز بازگشت در ساعت پیام گذاشتن تو و این یعنی سرعت ۱۴۰ تا و نه کمتر
حالا ببین...
چشمک...می

() دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:13

می... اومدی...

می
زیر پاتو دیدی؟

() سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:34

می... صبحت بخیر...

می

() پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:34

می.سلام.نمیای؟

امروز تازه آمدم...
می نویسم جانا
می . . .

() شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:00

می... رمز فراموش کردی؟

نه!!!!
دلمو فراموش نکردم جانم
اما احساسم قاطی پاتی بود
از همه چیز و همه جا
می

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد