پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

پرانتزباز

نا گفته هایی از تمام گفتنی هایم

. ..

دختر داستانهای من  

دختر داستانهای بلند عاشقانه ام:  

 

 سلام 

یک نقطه از دو نقطه دیگر جدا نشد 

گویا که فاصله دیدن خطای ماست 

 

به هر حال فاصله ای نیست 

 

البته من اینگونه می اندیشم 

می 

 

 

 

پی نوشت:مدتهاست دلتنگیم را به چاه می گویم 

نظرات 3 + ارسال نظر
() چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:36

و من از چاه کمتر...
می..

چاه دیدن آسان است...
فاصله دیدن هم...
اگر بخواهیم
می

() پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:21

می...
سلام.امروز پنجشنبه است. هنوز نیومدی. دلتنگم... ولی آرزو میکنم خوش و شاد باشی... سعی خودتو بکن.

می نازنینم
شب بیداری و رانندگی و فشار کار تهران منو از پا انداخت
خوبیش این بود یکی بود که کپی تو بود...
اما کمی مستقل تر خودرای تر کله شق تر و بی تعارف تر!!!
البته به مهربونیه خودت
...
می

() شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:43

می.اومدی ولی ننوشتی...

میخواستم بنویسم...
دلم نیامد...
می

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد